onsdag 29 juli 2009

Hej jag heter Jocke

Kajsa är modebloggare, som hennes första inlägg avslöjade. Jag å andra sidan, skriver krönikor i LT och fotograferar så fort jag får chansen. Under helgen kommer vi att gå på yran och försöka snappa upp det roligaste som händer och skvallra om här på bloggen.
Vi har gått intensivkurs i mobilbloggande, så ni inte ska behöva vänta länge så fort vi ser någon dratta i leran eller kräkas upp sin älgwrap. Och förhoppningsvis ser vi någonting trevligare än så också.

Det här var mitt presentationsinlägg. Kajsa får kanske göra sitt eget, känns som att jag inte riktigt täckte hela henne i den där meningen.
Skriver mest det här för att släppa loss spärren, så jag sedan kan spruta ut inlägg. Nu har jag ryckt av plåstret!

Ses i vimlet!
/Jocke

2 kommentarer:

  1. Det här ska bli rolig läsning, Jocke till folket!!

    SvaraRadera
  2. Nice start med ditt bloggande :-) Jobba lugnt och tank pa att sa fort de forsta harstrana ar borta sa smartar det inte (sa mycket)

    SvaraRadera